Pogoji poslovanja

Naročilo:

Cene v spletni trgovini
Vse cene so v evrih in vključujejo DDV. Dodatno je izpisana cena v slovenskih tolarjih, ki je preračunana po tečaju zamenjave 1 € = 239,64 SIT. Cena za izbrano blago velja na dan nakupa, t.j. na dan zaključka in oddaje naročila preko spletne trgovine Aquarium (www.aquarium-lesce.si). Cene veljajo v primeru plačila z navedenimi načini plačila pod navedenimi pogoji.

V primeru, da se cena artikla med obdelavo naročila spremeni, bo ponudnik kupca o tem obvestil. Ponudnik bo po svojih najboljših močeh skušal kupcu v vsakem primeru zagotoviti nižjo ceno oz. ponuditi ustrezno rešitev, ki bo v obojestransko zadovoljstvo.

Podatki o opravljenih naročilih
Podatki o opravljenih naročilih so shranjeni v sistemu spletne trgovine Aquarium. Uporabniki lahko vsa svoja naročila pregledujejo v spletni trgovini Aquarium.

Ponudba artiklov
Ponudba spletne trgovine Aquarium se ažurira in spreminja pogosto in hitro.

Načini plačila
Naročeno blago kupec plača po povzetju ali na podlagi predračuna nakaže na TRR AQUARIUM d.o.o., Lesce.

Postopek nakupa
Po oddaji naročila kupec prejme obvestilo po elektronski pošti, da je naročilo sprejeto. (Prejeta naročila ponudnik obdela ob 11. uri vsak delovni dan. Do tega trenutka lahko kupec prekliče naročilo, kar lahko stori na kontaktnem elektronskem naslovu. Kupcu so izčrpni podatki o statusu in vsebini naročila vselej dostopni na ponudnikovi spletni strani. Po preteku predpisanega časa preklic naročila ni možen.)

Vsak delovni dan ob 11. uri ponudnik pregleda prejeta naročila, preveri dobavljivost in naročilo potrdi oziroma z razlogom zavrne. Ponudnik si pridržuje pravico, da po potrebi pokliče kupca na njegovo kontaktno telefonsko številko. Ob potrditvi naročila ponudnik po elektronski pošti obvesti kupca o predvidenem roku dostave. Pogodba o nakupu naročenih artiklov med kupcem in ponudnikom je na tej stopnji nepreklicno sklenjena. Pri vrednosti naročila vključno z in nad 80 EUR je dostava brezplačna* (velja za Slovenijo). Pri vrednosti naročila pod 80 EUR znaša strošek dostave po ceniku Pošte Slovenije. Težjim  in lomljivim predmetom (npr. pesek, akvarijska sol, akvarijske posode) se zaračunava poštnina četudi je vrednost artikla čez 80€.
Po predhodnem dogovoru je možno blago osebno dostavimo na dom. To je v primeru večjega paketa npr. akvarij. V tem primeru zaračunamo stroške prevoza blaga.

2€ stroškov zaračunavamo zaradi manipolacije s pošto (oddaja, pakiranje, nakup embalaže,…)

V skladu z Zakonom o zaščiti živali, živih organizmov, NE pošiljamo po pošti. Pri procesu naročila in košarici se zavoljo prej omenjenega, samodejno izpiše OSEBNI PREVZEM. Opcija je tudi dostava do večjih slovenskih mest glede na dogovor (v kolikor Vam ustreza ta varianta, pod opombe zapišite ‘osebna dostava’ in v čim krajšem možnem času Vas bomo kontaktirali glede možne realizacije željenega).

Vračilo blaga

AQUARIUM d.o.o., Lesce jamči za kakovost blaga z garancijo uvoznika oz. proizvajalca blaga. Artikli imajo garancijo, če je tako navedeno na garancijskem listu. Garancija je veljavna ob upoštevanju navodil na garancijskem listu ter ob predložitvi računa. Garancijski roki so navedeni na garancijskih listih ali na računu.

Informacija o garanciji je navedena tudi na strani s predstavitvijo artikla. Če informacije o garanciji ni, artikel nima garancije ali pa podatek v tem trenutku ni znan. V zadnjem primeru lahko kupec kontaktira ponudnika, ki bo zagotovil ažurno informacijo.

V primeru okvar zaradi nepravilne uporabe, malomarnega ravnanja, mehanske poškodbe in okvar v primeru višje sile garancija ne velja. Prav tako garancije ni mogoče uveljavljati v primeru, da so na blagu vidni posegi tujih, nepooblaščenih oseb, pri napačnem upravljanju oz. malomarnem ravnanju.

V primeru, da z naročenimi artikli niste zadovoljni, imate na voljo 30 dni časa, da odstopite od pogodbe. O nameravanem vračilu morate pisno obvestiti ponudnika, najkasneje v 30-ih dneh od prejetja blaga, in sicer v pisni obliki na naslov sedeža ponudnika, blago pa vrniti v nadaljnjih 30 dneh. Vendar morate nositi stroške, ki nastanejo pri vrnitvi predmeta nakupa. Rok začne teči od dneva, ko ste sprejeli blago. Izdelki morajo biti nato vrnjeni v roku 30 dni po obvestilu o odstopu od pogodbe. Izdelki naj bodo nerabljeni, nepoškodovani in v originalni embalaži s priročniki in vsemi garancijskimi potrdili. Vračilu obvezno priložite kopijo originalnega računa in v celoti izpolnjen obrazec, ki ga prejmete takoj, ko nam pošljete e-mail sporočilo z željo reklamacije. Kupnino za vrnjene artikle vam bomo nakazali na vaš transakcijski račun, s poštno nakaznico ali vam po dogovoru šteli kupnino kot dobropis pri naslednjem nakupu. Denar vam vrnemo najkasneje v 30 dneh.

Ponudniku ni treba sprejeti odkupninskih pošiljk ali pošiljk, ki ne ustrezajo njegovim splošnim pogojem poslovanja. Blago je po dogovoru mogoče tudi osebno prinesti na poslovno enoto podjetja.

Odveza odgovornosti

Ponudnik se po svojih najboljših možnostih trudi zagotoviti ažurnost in pravilnost podatkov, ki so objavljeni na njegovih straneh. Kljub temu pa se lahko lastnosti artiklov, njihova dobavljivost in cena spremenijo tako hitro, da ponudniku ne uspe popraviti podatkov na spletnih straneh. V takem primeru bo kupca obvestil o spremembah in mu omogočil preklic naročila ali zamenjavo naročenega artikla.

Vse fotografije izdelkov so simbolične in ne zagotavljajo lastnosti izdelka.

Pritožbe in spori

Aquarium d.o.o. spoštuje zakonodajo o varstvu potrošnikov. Po naših najboljših močeh poskušamo v primeru sporov čim hitreje, čimbolj učinkovito, predvsem pa s sporazumnim rezultatom obravnavati morebitne pritožbe, ki bi v postopku naročanja in prejema blaga nastale. V primeru težav se lahko potrošnik poveže prek tel. št 04-531-7-530 ali e-emaila [email protected] Vsi postopki obravnavanja pritožb so strogo zaupni.
Izvensodno reševanje potrošniških sporov
V skladu z zakonskimi normativi Aquarium d.o.o. ne priznava izvajalca izvensodnega reševanja potrošniških sporov kot pristojnega, prek katerega bi potrošnik lahko sprožil pritožbo v skladu z Zakonom o izvensodnem reševanju potrošniških sporov.
Enotna vstopna točka za potrošnike, ustanovljena na podlagi Uredbe 524/2013/EU za reševanje sporov, ki izvirajo iz spletne prodaje ali spletnih storitev med potrošnikom s prebivališčem in ponudnikom s sedežem v Evropski uniji omogoča, da potrošniki lahko izvensodno rešite spore/pritožbe v odnosu do trgovca na spodnji povezavi:
Platforma za spletno reševanje potrošniških sporov (https://webgate.ec.europa.eu/odr/main/index.cfm?event=main.home.show&lng=SL)

Možnost ogleda izdelkov

Ker se v podjetju Aquarium d.o.o. zavedamo, da je nekatere izdelke težko kupiti, ne da bi jih prej pomerili ali videli v živo, kupcem omogočamo ogled izdelkov po dogovoru. Za termin in prostor ogleda izdelkov se lahko dogovorite na:  [email protected]